Menu

Graaf Engelbrecht

iPhone reparatie Hilversum

iPhone reparatie
STAD

 Originele Apple-onderdelen

 50 winkels

 Apple gecertificeerde technici

  Garantie op je reparatie

 Garantie op je reparatie

 Apple gecertificeerde technici

 Originele Apple-onderdelen

 50 winkels

iPhone repareren in STAD

Kerkstraat 32

1211 CL, Hilversum

088 - 027 12 30
[email protected]

Openingstijden

Maandag

12:00 - 18:00

Dinsdag

11:00 - 18:00

Woensdag

11:00 - 18:00

Donderdag

11:00 - 21:00

Vrijdag

11:00 - 18:00

Zaterdag

10:00 - 17:00

Zondag

12:00 - 17:00

Voor actuele openingstijden, bekijk de winkelpagina.

Voor reparaties is het niet nodig om een afspraak te maken!

AMAC WINKEL

In het mooie STAD

Jouw iPhone kun je gemakkelijk laten repareren op de Kerkstraat 32 in Hilversum. Daar staat ons team van Apple-experts voor je klaar, vaak kun jij jouw iPhone dezelfde dag weer ophalen!

REVIEWS

Wat klanten vinden 
van Amac STAD

Youssra:

"Erg goede service en klantvriendelijk. Mijn probleem is gelijk verholpen door middel van uitstekende service en deskundigheid. Al met al een top winkel. Nogmaals dank!"

Milla:

"Top service! Ik had problemen met het overzetten van mijn oude telefoon naar mijn nieuwe telefoon, maar hebben mij enorm op weg geholpen. leuk en behulpzaam personeel, super top!"

Kerkstraat 32

1211 CL, Hilversum

088 - 027 12 30
[email protected]

Openingstijden

Maandag

12:00 - 18:00

Dinsdag

11:00 - 18:00

Woensdag

11:00 - 18:00

Donderdag

11:00 - 21:00

Vrijdag

11:00 - 18:00

Zaterdag

10:00 - 17:00

Zondag

12:00 - 17:00

Voor actuele openingstijden, bekijk de winkelpagina.

Voor reparaties is het niet nodig om een afspraak te maken!

AMAC WINKEL

In het mooie STAD

Jouw iPhone kun je gemakkelijk laten repareren op de Kerkstraat 32 in Hilversum. Daar staat ons team van Apple-experts voor je klaar, vaak kun jij jouw iPhone dezelfde dag weer ophalen!

REVIEWS

Klanten over Amac STAD

Youssra:

"Erg goede service en klantvriendelijk. Mijn probleem is gelijk verholpen door middel van uitstekende service en deskundigheid. Al met al een top winkel. Nogmaals dank!"

Milla:

"Top service! Ik had problemen met het overzetten van mijn oude telefoon naar mijn nieuwe telefoon, maar hebben mij enorm op weg geholpen. leuk en behulpzaam personeel, super top!"

Swipe voor alle slides

AMAC REPAIR STAD

Reparatieservice

Onze iPhone reparatieservice in STAD biedt snelle en betrouwbare oplossingen voor jouw Apple iPhone. Onze ervaren en door Apple gecertificeerde technici repareren jouw iPhone met zorg en gebruiken alleen hoogwaardige originele Apple-onderdelen. Vertrouw op ons voor een professionele service die jouw kostbare apparaat weer als nieuw laat functioneren.

AMAC REPAIR STAD

Waarom Amac Reparatie

Amac is een APP (Apple Premium Partner). Dit houdt in dat elke reparatie moet voldoen aan de strenge eisen van Apple. Het gebruik van nieuwe officiële Apple-onderdelen is één van de eisen die veel andere reparatie aanbieders niet hebben. Wanneer een onderdeel niet een officieel Apple-onderdeel is, bestaat het risico dat jouw iPhone na reparatie namelijk een foutmelding geeft. En dat willen wij, maar ook jij niet!

STAPPEN

Jouw reparatie proces

Hoe werkt onze iPhone reparatie service

Stap 1.

Herstarten

Check eerst of je door het device aan een uitzetten nog steeds problemen hebt. Het gebeurt regelmatig dat we hiermee het probleem hebben opgelost dus zonde van de tijd.

Stap 2.

Maak een back-up

 We raden je aan om een back-up te maken van je gegevens. De data op je iPhone worden bij inname namelijk altijd gewist. Met een back-up kun je deze data na de reparatie makkelijk weer terugzetten.

Stap 3.

Zet "Zoek mijn" uit

Voor elke iPhone-reparatie dient de "Zoek mijn"-functie uit te staan. 
Staat dit niet uit? Dan kunnen wij je iPhone helaas niet in reparatie nemen.

Lees meer over "Zoek mijn"

Stap 4.

Wis je gegevens

Voordat wij je iPhone innemen, wissen we omwille van de privacy alle gegevens van het toestel. Je kunt je gegevens ook alvast zelf wissen door de fabrieksinstellingen van iPhone te herstellen.

 

Stap 5.

Kom naar de winkel

Je kan bij elke Amac-winkel je toestel inleveren zonder afspraak. Het innemen duurt vaak maar 15 minuten. Is het op dat moment druk, kom dan later terug.

Vind jouw Amac-winkel

STAPPEN

Jouw reparatie proces

Hoe werkt het onze iPhone reparatie

Stap 1.

Herstarten

Check eerst of je door het device aan een uitzetten nog steeds problemen hebt. Het gebeurt regelmatig dat we hiermee het probleem hebben opgelost dus zonde van de tijd.

Stap 2.

Maak een back-up

 We raden je aan om een back-up te maken van je gegevens. De data op je iPhone worden bij inname namelijk altijd gewist. Met een back-up kun je deze data na de reparatie makkelijk weer terugzetten.

Stap 3.

Zet "Zoek mijn" uit

Voor elke iPhone-reparatie dient de "Zoek mijn"-functie uit te staan. 
Staat dit niet uit? Dan kunnen wij je iPhone helaas niet in reparatie nemen.

Lees meer over "Zoek mijn"

Stap 4.

Wis je gegevens

Voordat wij je iPhone innemen, wissen we omwille van de privacy alle gegevens van het toestel. Je kunt je gegevens ook alvast zelf wissen door de fabrieksinstellingen van iPhone te herstellen.

 

Stap 5.

Kom naar de winkel

Je kan bij elke Amac-winkel je toestel inleveren zonder afspraak. Het innemen duurt vaak maar 15 minuten. Is het op dat moment druk, kom dan later terug.

Vind jouw Amac-winkel

Swipe voor alle stappen

AMAC REPAIR STAD

Garantie op je reparatie

Bij Amac bieden we standaard 90 dagen garantie op je reparatie, zodat jij je iPhone weer zonder zorgen kan gebruiken. Mocht er binnen 90 dagen toch iets mis blijken zijn met de reparatie, dan lossen we dit kosteloos voor je op. Uiteraard behoud je ook nog je normale garantie!

AMAC REPAIR STAD

Apple repareren we bij Amac

AMAC REPAIR STAD

Prijsindicatie

Model Schermreparatie Batterij vervanging
iPhone 16 Pro Max € 606,69 € 125,60
iPhone 16 Pro € 509,34 € 125,60
iPhone 16 Plus € 509,34 € 109,10
iPhone 16 € 432,84 € 109,10
iPhone 16e € 351,71 € 109,10
iPhone 15 Pro Max € 564,93 € 109,10
iPhone 15 Pro € 474,75 € 109,10
iPhone 15 Plus € 474,75 € 109,10
iPhone 15 € 403,89 € 109,10
iPhone 14 Pro Max € 541,08 € 109,10
iPhone 14 Pro € 455,00 € 109,10
iPhone 14 Plus € 455,00 € 109,10
iPhone 14 € 387,34 € 109,10
iPhone 13 Pro Max € 455,00 € 102,76
iPhone 13 Pro € 387,34 € 102,76
iPhone 13 Mini € 315,62 € 102,76
iPhone 13 € 387,34 € 102,76
iPhone 12 Pro Max € 455,00 € 102,76
iPhone 12 Pro € 387,34 € 102,76
iPhone 12 Mini € 315,62 € 102,76
iPhone 12 € 387,34 € 102,76
iPhone 11 Pro Max € 455,00 € 102,76
iPhone 11 Pro € 387,34 € 102,76
iPhone Xr/11 € 255,71 € 102,76
iPhone Xs Max € 455,00 € 102,76
iPhone X, Xs € 387,34 € 102,76
iPhone 6s Plus, 7 Plus, 8 Plus € 228,64 € 84,95
iPhone 6s/7/8/ € 206,97 € 84,95
iPhone SE(2e gen, 2020, 3e gen, 2022) € 206,97 € 84,95
Model Schermreparatie Batterij vervanging
iPhone 16 Pro Max € 606,69 € 125,60
iPhone 16 Pro € 509,34 € 125,60
iPhone 16 Plus € 509,34 € 109,10
iPhone 16 € 432,84 € 109,10
iPhone 16e € 351,71 € 109,10
iPhone 15 Pro Max € 564,93 € 109,10
iPhone 15 Pro € 474,75 € 109,10
iPhone 15 Plus € 474,75 € 109,10
iPhone 15 € 403,89 € 109,10
iPhone 14 Pro Max € 541,08 € 109,10
iPhone 14 Pro € 455,00 € 109,10
iPhone 14 Plus € 455,00 € 109,10
iPhone 14 € 387,34 € 109,10
iPhone 13 Pro Max € 455,00 € 102,76
iPhone 13 Pro € 387,34 € 102,76
Model Schermreparatie Batterij vervanging
iPhone 13 Mini € 315,62 € 102,76
iPhone 13 € 387,34 € 102,76
iPhone 12 Pro Max € 455,00 € 102,76
iPhone 12 Pro € 387,34 € 102,76
iPhone 12 Mini € 315,62 € 102,76
iPhone 12 € 387,34 € 102,76
iPhone 11 Pro Max € 455,00 € 102,76
iPhone 11 Pro € 387,34 € 102,76
iPhone Xr/11 € 255,71 € 102,76
iPhone Xs Max € 455,00 € 102,76
iPhone X, Xs € 387,34 € 102,76
iPhone 6s Plus, 7 Plus, 8 Plus € 228,64 € 84,95
iPhone 6s/7/8/ € 206,97 € 84,95
iPhone SE(2e gen, 2020, 3e gen, 2022) € 206,97 € 84,95

Staat jouw probleem er niet tussen? Check jouw prijsindicatie met onze uitgebreide serviceprijzen tool.

AMAC REPAIR STAD

Advies voor na je reparatie

Na je reparatie functioneert je iPhone weer zoals het hoort. Wel is het handig om je iPhone te beschermen met een hoesje of screenprotector. Zo voorkom je erger.  

AMAC REFURBISHED

Voor iedere iPhone een tweede leven.

Bij Amac geloven we in duurzaamheid. Daarom verkopen wij nu ook refurbished producten met 100% originele Apple-onderdelen. Uniek!

AMAC REFURBISHED

Voor iedere iPhone een tweede leven.

Bij Amac geloven we in duurzaamheid. Daarom verkopen wij nu ook refurbished producten met 100% originele Apple-onderdelen. Uniek!

AMAC REPAIR STAD

Advies voor na je reparatie

Na je reparatie functioneert je iPhone of Macbook weer zoals het hoort. Wel is het handig om je iPhone te beschermen met een hoesje of screenprotector. Zo voorkom je hopelijk nog een reparatie.  

Expert review

Ik ben Lucas, iPhone-reparateur bij Amac

Ik ben gek op iPhone en ik vind dat een iPhone altijd perfect moet werken. Is er iets niet helemaal goed aan jouw iPhone? Kom zonder afspraak langs bij Amac STAD, dan lossen wij het op!

Expert review

Ik ben Lucas,
iPhone-reparateur
bij Amac

Ik ben gek op iPhone en ik vind dat een iPhone altijd perfect moet werken. Is er iets niet helemaal goed aan jouw iPhone? Kom zonder afspraak langs bij Amac STAD, dan lossen wij het op!

Vind je het leuk om meer te ontdekken over al onze producten en merken? In ons Newsroom vind je interessante blogs, handige tips, de leukste cadeaus en meer. Klik op een van de uitgelichte artikelen en lees meer over de leukste onderwerpen!

 

Vind je het leuk om meer te ontdekken over al onze producten en merken? In ons Newsroom vind je interessante blogs, handige tips, de leukste cadeaus en meer. Klik op een van de uitgelichte artikelen en lees meer over de leukste onderwerpen!

*afhankelijk van drukte, type reparatie en type device. Ook alleen van toepassing op iPhone.

KOOP IPHONE IN STAD

Toch liever een nieuwe?

Zo heb je iPhone 14 al

Bestel uiterlijk voor 15 augustus.

Op Graaf Engelbrecht werken we met Apple iPad om onze lessen interactiever, informatiever en aantrekkelijker te maken. In samenwerking met Amac, dé leverancier van Apple-producten in Nederland, bieden we je de mogelijkheid om een iPad met exclusieve korting aan te schaffen voor jouw kind. Ook de benodigde beschermhoes, eventuele accessoires en een verzekering kun je in deze webshop bestellen.

Het bestelproces wijkt af van wat je normaal in webwinkels gewend bent. Zo kun je in onze webshop alleen maar de producten kiezen die wij als school hebben geselecteerd. Bovendien kun je tijdens het bestelproces niet terug naar je winkelmandje om aanpassingen te doen.

Lees daarom goed de informatie op deze website.

 

 

Bestelinformatie.

  • iPad (2021)
  • In één keer betalen
  • Verzekering optioneel
  • Beschermhoes optioneel
  • Afhalen op school

Graaf Engelbrecht en Amac Onderwijs hebben een iPad voor jou geselecteerd. Op deze iPad krijg je een speciale korting. Deze korting is alleen bedoeld voor leerlingen van Graaf Engelbrecht. Om een iPad te kiezen klik je bovenaan deze pagina op ‘Start’. Na de productkeuze kom je terecht in de betaalstraat. Aan het eind van de betaalstraat betaal je jouw bestelling direct via iDEAL.

 

Betaling in termijnen.

  • iPad (2021)
  • Betalen in 12/36/48 maanden
  • Inclusief verzekering
  • Inclusief beschermhoes
  • Afhalen op school
  • Thuisbezorgen

Voor de termijnbetaling werken we samen met het bedrijf dat ook de verzekering verzorgt: Harmony/QSX Claims. Zij incasseren maandelijks het verschuldigde bedrag. Wanneer je hiervoor kiest, ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden en worden je gegevens gedeeld met Harmony/QSX Claims.

De termijnbetaling wordt afgehandeld door jouw school, deze zal jou ook informeren over hoe dit proces verloopt.

De maandelijkse kosten bestaan uit:

  • € 12,75 voor de iPad
  • € 2,50 voor een beschermhoes
  • € 3,25 voor de verzekering
  • € 9,95 administratiekosten

Tijdens de 36 termijnen is de financierder de eigenaar van de iPad. Als alle termijnen zijn betaald, is de iPad van jou.

Je huurt de iPad. Dat betekent dat je de iPad na het aflopen van de huurtijd weer werkend en zonder schade inlevert.

Bij het afrekenen voldoe je alleen de aanbetaling/borg en eventuele accessoires. Het resterende bedrag wordt verdeeld over de termijnen.

Lees meer
Lees minder

 

Verzendmethode.

Afhalen op school

Jouw iPad wordt aan het begin van het nieuwe schooljaar gratis uitgeleverd via school. De school informeert je over de afhaaldatum en -tijd.

 

 

Amac Zelfverzekerd Verzekering. (QSX)

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar QSX voor een periode van [x] maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Bij de verzekering hoort ook een Haal- & Brengservice. Als de iPad gerepareerd moet worden, wordt deze bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging ook weer thuis afgeleverd. In de tussentijd krijg je van Harmony een iPad te leen.

Koop
De premie is 99,95. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door QSX Claims. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van Zelfverzekerd betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Termijnbetaling
De verzekering is een vast onderdeel van het pakket dat je bij Termijnbetaling koopt. De verzekering kost € 3,09 per maand / 99,95 in totaal en is onderdeel van jouw maandbedrag. Dit bedrag wordt in 36 termijnen (maanden) automatisch geïncasseerd door verzekeraar QSX / Ideaalnet. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. De eerste maand komen hier nog de administratiekosten van € 9,95 bij. / Ook de administratiekosten van € 9,95 zitten al in het maandbedrag. Kijk op de pagina Bestelinformatie voor een uitgebreid overzicht van alle kosten die bij Termijnbetaling horen.

Na het plaatsen van jouw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij QSX Claims. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van QSX Claims, nadat de levering heeft plaatsgevonden. 

Wat te doen bij schade?
Bij een defect of schade vul je eerst het QSX Claims-schadeformulier in. Daarna ontvang je per e-mail een bevestiging. In deze e-mail staan ook verzendinstructies, uitleg over hoe je jouw iPad gratis opstuurt. Het eigen risico van € 35,00 betaal je rechtstreeks aan QSX Claims.

Lees meer
Lees minder

iCare Verzekering.

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar Harmony voor een periode van 36 maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

De premie is € 99,00. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door Harmony. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van iCare betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Na het plaatsen van uw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij Harmony. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van Harmony, nadat de levering heeft plaatsgevonden. Let op: het is niet mogelijk om je iPad achteraf te verzekeren.

Wat te doen bij schade?
Neem bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand. Het eigen risico is € 35,00.

Lees meer
Lees minder

Een beheerde iPad.

De iPad die je via deze website bestelt is een ‘beheerde’ iPad. Dit betekent dat jouw iPad automatisch is gekoppeld aan een programma waarmee jouw school instellingen, apps en content kan beheren.

Hierdoor kan de school van tevoren of tijdens de les:

  • Het juiste wifi-netwerk instellen;
  • Educatie-apps automatisch op de iPad installeren;
  • Documenten verspreiden die tijdens de les nodig zijn.

Daarnaast kan de school de iPads koppelen aan die van de docent. Hierdoor kan de docent bijvoorbeeld zorgen dat alle leerlingen in dezelfde app werken of tijdens toetsen apps blokkeren.

Door de iPad te beheren, kan de iPad optimaal worden gebruikt. Het beheren is heel efficiënt, waardoor de benodigde IT-expertise wordt beperkt, de school de kosten laag kan houden en het configuratie-proces makkelijker is. Buiten schooltijd oefent de school geen invloed uit op jouw iPad. Je kunt jouw iPad verbinden met je thuisnetwerk en jouw eigen apps downloaden. De iPad kan dan worden gebruikt zoals jij dat wilt.

Veelgestelde vragen

  • Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

    Ja, zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van Amac. Als je binnen 30 minuten geen mail hebt gekregen, neem dan contact op met Amac via amac.nl/support

    Als jouw bestelling is verstuurd ontvang je bericht van Amac. Daarna ontvang je ook bericht over de levering. Van wie je bericht krijgt hangt af van de leveringsoptie die je hebt gekozen. Je kunt bericht krijgen van PostNL (thuisbezorgen), Amac (afhalen in de winkel) of jouw school (afhalen op school).
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Je kunt jouw bestelling afhalen op school. Jouw school informeert je over de precieze afhaaldatum en -tijd.

  • Is een hoes verplicht wanneer ik een verzekering afsluit?

    Ja, een hoes is dan verplicht. De verzekering biedt alleen dekking als jouw iPad wordt gebruikt in de beschermhoes die je koopt in deze webshop.
  • Mijn iPad is kapotgegaan of gestolen. Wat nu?

    iCare
    Als je iCare hebt afgesloten neem je bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand!

    Vanuit Harmony krijg je een dossier- of polisnummer toegekend. Harmony laat je weten waar je terecht kunt om de schade te laten herstellen. Het vervolg zal via Amac gaan. Wanneer de Pick-up & Return-service onderdeel van het verzekeringspakket is, zal Harmony een afspraak inplannen voor het ophalen van je apparaat. Van Harmony krijg je vervolgens een iPad te leen. Na de reparatie krijg je van Amac, waar de reparatie plaatsvindt, bericht. Dan wordt gelijk een afspraak worden ingepland om je apparaat weer bij jou af te leveren.

    Reparatie zonder verzekering
    Als de iPad kapot is gegaan en je geen verzekering hebt afgesloten, kun je de iPad via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n 2 weken.

Wil je meer weten?

Productinformatie

Contact

Bel: 088 - 77 060 00