Menu

Graaf Engelbrecht

Retourneren & annuleren

Retourneren & annuleren

Annuleren


Heb je jouw verzendbevestiging nog niet gekregen?
Dan kun je jouw online bestelling nog annuleren. Dit doe je door het onderstaande formulier in te vullen.

Retourneren

Heb jij je ergens in vergist of ben je niet tevreden met je online aankoop?
Geeft niets, gelukkig heb je 14 dagen bedenktijd. En nadat je jouw product hebt aangemeld als retour, heb je nog 14 dagen om ‘m te verzenden.

Online bestellingen die betaald zijn met Klarna en SprayPay kunnen niet in de winkel worden geretourneerd.


Hoe werkt het retourneren?

1. Controleer je product
Als eerste: schakel altijd de 'Zoek mijn'-functie uit. Apple-producten waarop de 'Zoek mijn'-functie nog is ingeschakeld, mogen wij niet terugnemen.

Zorg er daarnaast voor dat het product, voor zover dat mogelijk is, ongebruikt is. Heb je jouw product beschadigd? Dan kun je ‘m helaas niet meer retourneren.

Doe het product daarna terug in de originele verpakking en pak deze goed in. Dan raakt het niet beschadigd tijdens het vervoer.

2. Meld je retourzending aan
Vul hiervoor het onderstaande formulier in.

 

Je kunt ook gebruik maken van het fysieke herroepingsformulier (pdf) of het Europese modelformulier (pdf). Print deze en voeg deze ingevuld toe aan je retourzending.

 

Welke producten kan ik niet retourneren?

Wij nemen niet alle producten terug. Sommige producten zijn uitgesloten van retour:

  • Mac's die je zelf hebt samengesteld, deze worden speciaal voor jou gebouwd.
  • Producten zoals AirPods en koptelefoons, waarvan de verzegeling is verbroken, in verband met hygiëne.
  • Apparaten om audio- en video-opnames, mee te maken waarvan de verzegeling is verbroken, vanwege de privacywetgeving.
  • Computerprogrammatuur (zoals softwareproducten), waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Producten die vergelijkbaar zijn met de bovenstaande producten.
  • Ook als de 'Zoek mijn'-functie nog is ingeschakeld, kunnen we het product niet terugnemen.

Moet ik betalen voor het retourneren?

Het retourneren via een Amac-winkel is altijd gratis.

 

Wanneer je een bestelling op basis van de 14 dagen bedenktijd wilt retourneren, zijn de verzendkosten van de retourzending voor jouw eigen rekening.

Heb je een verkeerd of defect product ontvangen? Ook dan is retourneren gratis. Wij nemen de verzendkosten van de retourzending op ons.

 

Bestelling retourneren of annuleren

Het bestelnummer heeft meestal 9 of 14 cijfers. Je vindt ‘m op je factuur.

 

3. Verstuur je retour
Zet het adres op de doos en lever je retourzending in bij een vervoerder. Wij gebruiken bijvoorbeeld PostNL. Ons adres is:



Amac B.V.
t.a.v. Retour webshop
bestelnummer: XXXXXXXXX

Proostwetering 3

3543 AB Utrecht

Vul achter ‘bestelnummer’ het originele bestelnummer in. Dit nummer heeft meestal 9 cijfers. Je vindt ‘m op je factuur.

Vergeet niet om een Track & Trace-code te vragen, als je jouw retour aflevert bij de vervoerder. Zo kun je jouw retourzending volgen en zie je wanneer wij ‘m hebben ontvangen.

Als je zending voldoet aan de retourvoorwaarden, ontvang je het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Hiervoor gebruiken we de betaalmethode die jij gebruikte bij aankoop.

Het hele proces van verwerking, controle en terugbetaling duurt maximaal 14 dagen. Duurt het langer? Neem dan contact met ons op.

Retourneren

Heb je het product dat je wilt retourneren gekocht in een Amac-winkel? Producten die je hebt gekocht in een Amac-winkel*, kun je binnen 14 dagen inruilen voor een ander product of een Amac Giftcard. Er zijn wel wat voorwaarden:

    • Je hebt het originele aankoopbewijs van Amac nog en neemt dit mee naar de winkel
    • Het product is onbeschadigd, compleet en zit nog in de originele verpakking
    • Een eventuele verzegeling is niet verbroken
    • Het product is ongebruikt

Kun je het hele lijstje afvinken? Dan kun je jouw product direct in één van onze 50 Amac-winkels inruilen. 
Voldoet het product niet meer aan één of meerdere punten? Neem dan contact op met de winkel waar je het product hebt gekocht, of met onze klantenservice. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing.


*Online bestellingen die je hebt afgehaald in de winkel zijn geen winkelaankopen, maar webshopaankopen.

Bestel uiterlijk voor 15 augustus.

Op Graaf Engelbrecht werken we met Apple iPad om onze lessen interactiever, informatiever en aantrekkelijker te maken. In samenwerking met Amac, dé leverancier van Apple-producten in Nederland, bieden we je de mogelijkheid om een iPad met exclusieve korting aan te schaffen voor jouw kind. Ook de benodigde beschermhoes, eventuele accessoires en een verzekering kun je in deze webshop bestellen.

Het bestelproces wijkt af van wat je normaal in webwinkels gewend bent. Zo kun je in onze webshop alleen maar de producten kiezen die wij als school hebben geselecteerd. Bovendien kun je tijdens het bestelproces niet terug naar je winkelmandje om aanpassingen te doen.

Lees daarom goed de informatie op deze website.

 

 

Bestelinformatie.

  • iPad (2021)
  • In één keer betalen
  • Verzekering optioneel
  • Beschermhoes optioneel
  • Afhalen op school

Graaf Engelbrecht en Amac Onderwijs hebben een iPad voor jou geselecteerd. Op deze iPad krijg je een speciale korting. Deze korting is alleen bedoeld voor leerlingen van Graaf Engelbrecht. Om een iPad te kiezen klik je bovenaan deze pagina op ‘Start’. Na de productkeuze kom je terecht in de betaalstraat. Aan het eind van de betaalstraat betaal je jouw bestelling direct via iDEAL.

 

Betaling in termijnen.

  • iPad (2021)
  • Betalen in 12/36/48 maanden
  • Inclusief verzekering
  • Inclusief beschermhoes
  • Afhalen op school
  • Thuisbezorgen

Voor de termijnbetaling werken we samen met het bedrijf dat ook de verzekering verzorgt: Harmony/QSX Claims. Zij incasseren maandelijks het verschuldigde bedrag. Wanneer je hiervoor kiest, ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden en worden je gegevens gedeeld met Harmony/QSX Claims.

De termijnbetaling wordt afgehandeld door jouw school, deze zal jou ook informeren over hoe dit proces verloopt.

De maandelijkse kosten bestaan uit:

  • € 12,75 voor de iPad
  • € 2,50 voor een beschermhoes
  • € 3,25 voor de verzekering
  • € 9,95 administratiekosten

Tijdens de 36 termijnen is de financierder de eigenaar van de iPad. Als alle termijnen zijn betaald, is de iPad van jou.

Je huurt de iPad. Dat betekent dat je de iPad na het aflopen van de huurtijd weer werkend en zonder schade inlevert.

Bij het afrekenen voldoe je alleen de aanbetaling/borg en eventuele accessoires. Het resterende bedrag wordt verdeeld over de termijnen.

Lees meer
Lees minder

 

Verzendmethode.

Afhalen op school

Jouw iPad wordt aan het begin van het nieuwe schooljaar gratis uitgeleverd via school. De school informeert je over de afhaaldatum en -tijd.

 

 

Amac Zelfverzekerd Verzekering. (QSX)

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar QSX voor een periode van [x] maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Bij de verzekering hoort ook een Haal- & Brengservice. Als de iPad gerepareerd moet worden, wordt deze bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging ook weer thuis afgeleverd. In de tussentijd krijg je van Harmony een iPad te leen.

Koop
De premie is 99,95. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door QSX Claims. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van Zelfverzekerd betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Termijnbetaling
De verzekering is een vast onderdeel van het pakket dat je bij Termijnbetaling koopt. De verzekering kost € 3,09 per maand / 99,95 in totaal en is onderdeel van jouw maandbedrag. Dit bedrag wordt in 36 termijnen (maanden) automatisch geïncasseerd door verzekeraar QSX / Ideaalnet. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. De eerste maand komen hier nog de administratiekosten van € 9,95 bij. / Ook de administratiekosten van € 9,95 zitten al in het maandbedrag. Kijk op de pagina Bestelinformatie voor een uitgebreid overzicht van alle kosten die bij Termijnbetaling horen.

Na het plaatsen van jouw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij QSX Claims. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van QSX Claims, nadat de levering heeft plaatsgevonden. 

Wat te doen bij schade?
Bij een defect of schade vul je eerst het QSX Claims-schadeformulier in. Daarna ontvang je per e-mail een bevestiging. In deze e-mail staan ook verzendinstructies, uitleg over hoe je jouw iPad gratis opstuurt. Het eigen risico van € 35,00 betaal je rechtstreeks aan QSX Claims.

Lees meer
Lees minder

iCare Verzekering.

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar Harmony voor een periode van 36 maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

De premie is € 99,00. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door Harmony. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van iCare betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Na het plaatsen van uw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij Harmony. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van Harmony, nadat de levering heeft plaatsgevonden. Let op: het is niet mogelijk om je iPad achteraf te verzekeren.

Wat te doen bij schade?
Neem bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand. Het eigen risico is € 35,00.

Lees meer
Lees minder

Een beheerde iPad.

De iPad die je via deze website bestelt is een ‘beheerde’ iPad. Dit betekent dat jouw iPad automatisch is gekoppeld aan een programma waarmee jouw school instellingen, apps en content kan beheren.

Hierdoor kan de school van tevoren of tijdens de les:

  • Het juiste wifi-netwerk instellen;
  • Educatie-apps automatisch op de iPad installeren;
  • Documenten verspreiden die tijdens de les nodig zijn.

Daarnaast kan de school de iPads koppelen aan die van de docent. Hierdoor kan de docent bijvoorbeeld zorgen dat alle leerlingen in dezelfde app werken of tijdens toetsen apps blokkeren.

Door de iPad te beheren, kan de iPad optimaal worden gebruikt. Het beheren is heel efficiënt, waardoor de benodigde IT-expertise wordt beperkt, de school de kosten laag kan houden en het configuratie-proces makkelijker is. Buiten schooltijd oefent de school geen invloed uit op jouw iPad. Je kunt jouw iPad verbinden met je thuisnetwerk en jouw eigen apps downloaden. De iPad kan dan worden gebruikt zoals jij dat wilt.

Veelgestelde vragen

  • Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

    Ja, zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van Amac. Als je binnen 30 minuten geen mail hebt gekregen, neem dan contact op met Amac via amac.nl/support

    Als jouw bestelling is verstuurd ontvang je bericht van Amac. Daarna ontvang je ook bericht over de levering. Van wie je bericht krijgt hangt af van de leveringsoptie die je hebt gekozen. Je kunt bericht krijgen van PostNL (thuisbezorgen), Amac (afhalen in de winkel) of jouw school (afhalen op school).
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Je kunt jouw bestelling afhalen op school. Jouw school informeert je over de precieze afhaaldatum en -tijd.

  • Is een hoes verplicht wanneer ik een verzekering afsluit?

    Ja, een hoes is dan verplicht. De verzekering biedt alleen dekking als jouw iPad wordt gebruikt in de beschermhoes die je koopt in deze webshop.
  • Mijn iPad is kapotgegaan of gestolen. Wat nu?

    iCare
    Als je iCare hebt afgesloten neem je bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand!

    Vanuit Harmony krijg je een dossier- of polisnummer toegekend. Harmony laat je weten waar je terecht kunt om de schade te laten herstellen. Het vervolg zal via Amac gaan. Wanneer de Pick-up & Return-service onderdeel van het verzekeringspakket is, zal Harmony een afspraak inplannen voor het ophalen van je apparaat. Van Harmony krijg je vervolgens een iPad te leen. Na de reparatie krijg je van Amac, waar de reparatie plaatsvindt, bericht. Dan wordt gelijk een afspraak worden ingepland om je apparaat weer bij jou af te leveren.

    Reparatie zonder verzekering
    Als de iPad kapot is gegaan en je geen verzekering hebt afgesloten, kun je de iPad via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n 2 weken.

Wil je meer weten?

Productinformatie

Contact

Bel: 088 - 77 060 00