Menu

Graaf Engelbrecht

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

    Ja, zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van Amac. Als je binnen 30 minuten geen mail hebt gekregen, neem dan contact op met Amac via de chat op amac.nl/klantenservice

    Als jouw bestelling is verstuurd ontvang je bericht van Amac. Daarna ontvang je ook bericht over de levering. Van wie je bericht krijgt hangt af van de leveringsoptie die je hebt gekozen. Je kunt bericht krijgen van PostNL (thuisbezorgen), Amac (afhalen in de winkel) of jouw school (afhalen op school).
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er als ik bestel via directe koop?

    Bij Directe koop betaal je in deze webshop met iDEAL. Een bankoverschrijving is niet mogelijk.

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er als ik bestel via Termijnbetaling?

    Bij Termijnbetaling reken je niets af in de webshop, behalve de administratiekosten. Het iPad-pakket betaal je gespreid over termijnen. Na het voltooien van de bestelling gaat dit automatisch. De termijnbetaling wordt afgehandeld door de school, deze zal jou ook informeren over hoe dit proces verloopt. Eventuele accessoires, borg of aanbetaling betaalt u in deze webshop met iDEAL.

  • Ik wil mijn bestelling wijzigen. Kan dit?

    Ja, je kan jouw bestelling nog wijzigen. Neem contact op met Amac via amac.nl/klantenservice. Jouw bestaande bestelling wordt dan geannuleerd en het aankoopbedrag wordt binnen 2 weken teruggestort. Je kan dan een nieuwe bestelling plaatsen.

  • Ik wil graag een iPad bestellen die niet in de lijst staat. Kan dit?

    Nee, dat is niet mogelijk. Het productaanbod is in overleg met de school opgesteld. Je kunt natuurlijk wel een andere iPad bestellen bij Amac. Je krijgt dan geen exclusieve korting.

  • Hoeveel iPads mogen per scholier worden besteld?

    Per leerling mag je één iPad met beschermhoes, accessoires en verzekering bestellen. De kortingen zijn maar één keer geldig. Bij misbruik behoudt Amac zich het recht om in te grijpen.

Levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Thuisbezorgd
    Jouw bestelling wordt binnen twee weken veilig thuisbezorgd door PostNL. Als je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace-code.

    Afhalen winkel
    Je bestelling ligt binnen twee weken voor jou klaar in de door jou gekozen Amac-winkel. Je krijgt bericht wanneer het zover is.

    Termijnbetaling
    Je kunt jouw bestelling afhalen op school. Jouw school informeert je over de precieze afhaaldatum en -tijd.

  • Is een deellevering van mijn bestelling mogelijk?

    Nee, dit is niet nodig. Amac garandeert een tijdige levering van alle bestelde producten. Plaats jouw bestelling wel voor de deadline op de homepage.

  • Er is een verkeerd product afgeleverd. Wat nu?

    Neem dan contact op met Amac via amac.nl/klantenservice en vermeld uw ordernummer in uw bericht. Amac neemt dan contact met je op.

  • Ik wil het ontvangen product ruilen/retourneren. Hoe doe ik dit?

    Je kunt het product binnen veertien dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Dit kan alleen als de verpakking en het product onbeschadigd en ongebruikt zijn. Vul hiervoor op onze reguliere website het herroepingsformulier in.

Verzekering

  • Is de verzekering verplicht?

    Directe koop
    Nee, de verzekering is niet verplicht. Wel raden we aan om een verzekering af te sluiten. Zo komt de leerling nooit zonder iPad te zitten, ook niet als er iets misgaat.

    Betaling in termijnen
    Ja, de verzekering is een vast onderdeel van het pakket. De iPad is namelijk pas jouw volledige eigendom na betaling van alle termijnen.

  • Welke schade wordt door de verzekering gedekt?

    In het kort: alle van buitenkomende, onverwachte gebeurtenissen die leiden tot schade en schade door gebreken van het product. Lees de precieze informatie over de dekking en de voorwaarden in de polis bij de documenten onderaan de pagina.

  • Is een hoes verplicht wanneer ik een verzekering afsluit?

    Ja, een hoes is dan verplicht. De verzekering biedt alleen dekking als jouw iPad wordt gebruikt in de beschermhoes die je koopt in deze webshop.

  • Mijn iPad is defect geraakt door val-, stoot-, vochtschade etc. Wat nu?

    Zelfverzekerd
    Als je Zelfverzekerd hebt afgesloten, vul je bij een garantiedefect, defect door schade of diefstal altijd eerst het QSX Claims schadeformulier in. Per e-mail ontvang je dan een bevestiging en instructies voor het gratis opsturen van jouw iPad. Het eigen risico van € 50,00 betaal je rechtstreeks aan QSX Claims. QSX Claims zorgt voor een zo snel mogelijke reparatie of vervanging van jouw iPad. Na de reparatie of vervanging ontvang je je iPad (retour) op jouw huisadres.

    Reparatie zonder verzekering
    Als de iPad kapot is gegaan en je geen verzekering hebt afgesloten, kun je de iPad via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n 2 weken.

  • Wanneer ontvang ik het polisblad?

    Na het plaatsen van je bestelling meldt Amac jouw iPad aan bij de verzekeraar. Je hoeft hiervoor zelf dus niets te doen. Je ontvangt het polisblad van de verzekering, nadat de levering van je bestelling heeft plaatsgevonden.

Termijnbetaling

  • Waarom zou de school de betaling in termijnen willen faciliteren aan leerlingen?

    De school kan als geen ander bepalen met welk apparaat het onderwijs kan worden vormgegeven. Hierover worden afspraken gemaakt met Amac. Door de mogelijkheid te bieden het apparaat in termijnen te betalen, zorgt de school ervoor dat de aanschaf van het apparaat binnen het bereik van nagenoeg iedere portemonnee komt. Als alle leerlingen hetzelfde type apparaat gebruiken, levert dit bovendien voordeel op in de beheersbaarheid, de beveiliging en de lesmethodes die worden gebruikt.

  • Wat gebeurt er met de iPad als de leerling de school verlaat?

    Directe koop
    Bij Directe koop is de iPad direct jouw eigendom en dat blijft natuurlijk zo. De school verwijdert al haar software en de iPad wordt helemaal vrijgegeven.

    Termijnbetaling
    Bij Termijnbetaling heb je de keuze:

    • De leerling neemt de iPad mee (naar de volgende school) en blijft het maandbedrag betalen óf
    • De leerling neemt de iPad mee en betaalt de resterende termijnen in één keer.
  • Wat gebeurt er aan het einde van de looptijd?

    Voor dat alle termijnen betaald zijn, is de financierder de eigenaar van de iPad. Als je alle termijnen hebt betaald, ben je eigenaar van de iPad.

Garantie en reparatie

  • Hoe lang heb ik garantie op mijn iPad?

    Amac geeft twee jaar garantie op jouw iPad. Lees hier meer over de garantie.

  • Hoe lang heb ik garantie op mijn hoes en accessoires?

    Amac geeft twee jaar garantie op de hoes en accessoires. Deze garantie is alleen van toepassing op defecten die bij normaal gebruik zijn ontstaan.

  • Mijn iPad is kapotgegaan of gestolen. Wat nu?

    Zelfverzekerd
    Als je Zelfverzekerd hebt afgesloten, vul je bij een garantiedefect, defect door schade of diefstal altijd eerst het QSX Claims schadeformulier in. Per e-mail ontvang je dan een bevestiging en instructies voor het gratis opsturen van jouw iPad. Het eigen risico van € 50,00 betaal je rechtstreeks aan QSX Claims. QSX Claims zorgt voor een zo snel mogelijke reparatie of vervanging van jouw iPad. Na de reparatie of vervanging ontvang je je iPad (retour) op jouw huisadres.

    Reparatie zonder verzekering
    Als de iPad kapot is gegaan en je geen verzekering hebt afgesloten, kun je de iPad via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n twee weken.

  • Mijn accessoire is kapotgegaan. Wat nu?

    Als jouw Apple-accessoire kapot is gegaan en je geen verzekering hebt afgesloten, kun je het accessoire via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n twee weken.

    Is een ander accessoire kapotgegaan? Neem dan contact op met amac.nl/klantenservice.

Bestel uiterlijk voor 15 augustus.

Op Graaf Engelbrecht werken we met Apple iPad om onze lessen interactiever, informatiever en aantrekkelijker te maken. In samenwerking met Amac, dé leverancier van Apple-producten in Nederland, bieden we je de mogelijkheid om een iPad met exclusieve korting aan te schaffen voor jouw kind. Ook de benodigde beschermhoes, eventuele accessoires en een verzekering kun je in deze webshop bestellen.

Het bestelproces wijkt af van wat je normaal in webwinkels gewend bent. Zo kun je in onze webshop alleen maar de producten kiezen die wij als school hebben geselecteerd. Bovendien kun je tijdens het bestelproces niet terug naar je winkelmandje om aanpassingen te doen.

Lees daarom goed de informatie op deze website.

 

 

Bestelinformatie.

  • iPad (2021)
  • In één keer betalen
  • Verzekering optioneel
  • Beschermhoes optioneel
  • Afhalen op school

Graaf Engelbrecht en Amac Onderwijs hebben een iPad voor jou geselecteerd. Op deze iPad krijg je een speciale korting. Deze korting is alleen bedoeld voor leerlingen van Graaf Engelbrecht. Om een iPad te kiezen klik je bovenaan deze pagina op ‘Start’. Na de productkeuze kom je terecht in de betaalstraat. Aan het eind van de betaalstraat betaal je jouw bestelling direct via iDEAL.

 

Betaling in termijnen.

  • iPad (2021)
  • Betalen in 12/36/48 maanden
  • Inclusief verzekering
  • Inclusief beschermhoes
  • Afhalen op school
  • Thuisbezorgen

Voor de termijnbetaling werken we samen met het bedrijf dat ook de verzekering verzorgt: Harmony/QSX Claims. Zij incasseren maandelijks het verschuldigde bedrag. Wanneer je hiervoor kiest, ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden en worden je gegevens gedeeld met Harmony/QSX Claims.

De termijnbetaling wordt afgehandeld door jouw school, deze zal jou ook informeren over hoe dit proces verloopt.

De maandelijkse kosten bestaan uit:

  • € 12,75 voor de iPad
  • € 2,50 voor een beschermhoes
  • € 3,25 voor de verzekering
  • € 9,95 administratiekosten

Tijdens de 36 termijnen is de financierder de eigenaar van de iPad. Als alle termijnen zijn betaald, is de iPad van jou.

Je huurt de iPad. Dat betekent dat je de iPad na het aflopen van de huurtijd weer werkend en zonder schade inlevert.

Bij het afrekenen voldoe je alleen de aanbetaling/borg en eventuele accessoires. Het resterende bedrag wordt verdeeld over de termijnen.

Lees meer
Lees minder

 

Verzendmethode.

Afhalen op school

Jouw iPad wordt aan het begin van het nieuwe schooljaar gratis uitgeleverd via school. De school informeert je over de afhaaldatum en -tijd.

 

 

Amac Zelfverzekerd Verzekering. (QSX)

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar QSX voor een periode van [x] maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Bij de verzekering hoort ook een Haal- & Brengservice. Als de iPad gerepareerd moet worden, wordt deze bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging ook weer thuis afgeleverd. In de tussentijd krijg je van Harmony een iPad te leen.

Koop
De premie is 99,95. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door QSX Claims. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van Zelfverzekerd betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Termijnbetaling
De verzekering is een vast onderdeel van het pakket dat je bij Termijnbetaling koopt. De verzekering kost € 3,09 per maand / 99,95 in totaal en is onderdeel van jouw maandbedrag. Dit bedrag wordt in 36 termijnen (maanden) automatisch geïncasseerd door verzekeraar QSX / Ideaalnet. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. De eerste maand komen hier nog de administratiekosten van € 9,95 bij. / Ook de administratiekosten van € 9,95 zitten al in het maandbedrag. Kijk op de pagina Bestelinformatie voor een uitgebreid overzicht van alle kosten die bij Termijnbetaling horen.

Na het plaatsen van jouw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij QSX Claims. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van QSX Claims, nadat de levering heeft plaatsgevonden. 

Wat te doen bij schade?
Bij een defect of schade vul je eerst het QSX Claims-schadeformulier in. Daarna ontvang je per e-mail een bevestiging. In deze e-mail staan ook verzendinstructies, uitleg over hoe je jouw iPad gratis opstuurt. Het eigen risico van € 35,00 betaal je rechtstreeks aan QSX Claims.

Lees meer
Lees minder

iCare Verzekering.

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar Harmony voor een periode van 36 maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

De premie is € 99,00. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door Harmony. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van iCare betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Na het plaatsen van uw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij Harmony. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van Harmony, nadat de levering heeft plaatsgevonden. Let op: het is niet mogelijk om je iPad achteraf te verzekeren.

Wat te doen bij schade?
Neem bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand. Het eigen risico is € 35,00.

Lees meer
Lees minder

Een beheerde iPad.

De iPad die je via deze website bestelt is een ‘beheerde’ iPad. Dit betekent dat jouw iPad automatisch is gekoppeld aan een programma waarmee jouw school instellingen, apps en content kan beheren.

Hierdoor kan de school van tevoren of tijdens de les:

  • Het juiste wifi-netwerk instellen;
  • Educatie-apps automatisch op de iPad installeren;
  • Documenten verspreiden die tijdens de les nodig zijn.

Daarnaast kan de school de iPads koppelen aan die van de docent. Hierdoor kan de docent bijvoorbeeld zorgen dat alle leerlingen in dezelfde app werken of tijdens toetsen apps blokkeren.

Door de iPad te beheren, kan de iPad optimaal worden gebruikt. Het beheren is heel efficiënt, waardoor de benodigde IT-expertise wordt beperkt, de school de kosten laag kan houden en het configuratie-proces makkelijker is. Buiten schooltijd oefent de school geen invloed uit op jouw iPad. Je kunt jouw iPad verbinden met je thuisnetwerk en jouw eigen apps downloaden. De iPad kan dan worden gebruikt zoals jij dat wilt.

Veelgestelde vragen

  • Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

    Ja, zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van Amac. Als je binnen 30 minuten geen mail hebt gekregen, neem dan contact op met Amac via amac.nl/support

    Als jouw bestelling is verstuurd ontvang je bericht van Amac. Daarna ontvang je ook bericht over de levering. Van wie je bericht krijgt hangt af van de leveringsoptie die je hebt gekozen. Je kunt bericht krijgen van PostNL (thuisbezorgen), Amac (afhalen in de winkel) of jouw school (afhalen op school).
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Je kunt jouw bestelling afhalen op school. Jouw school informeert je over de precieze afhaaldatum en -tijd.

  • Is een hoes verplicht wanneer ik een verzekering afsluit?

    Ja, een hoes is dan verplicht. De verzekering biedt alleen dekking als jouw iPad wordt gebruikt in de beschermhoes die je koopt in deze webshop.
  • Mijn iPad is kapotgegaan of gestolen. Wat nu?

    iCare
    Als je iCare hebt afgesloten neem je bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand!

    Vanuit Harmony krijg je een dossier- of polisnummer toegekend. Harmony laat je weten waar je terecht kunt om de schade te laten herstellen. Het vervolg zal via Amac gaan. Wanneer de Pick-up & Return-service onderdeel van het verzekeringspakket is, zal Harmony een afspraak inplannen voor het ophalen van je apparaat. Van Harmony krijg je vervolgens een iPad te leen. Na de reparatie krijg je van Amac, waar de reparatie plaatsvindt, bericht. Dan wordt gelijk een afspraak worden ingepland om je apparaat weer bij jou af te leveren.

    Reparatie zonder verzekering
    Als de iPad kapot is gegaan en je geen verzekering hebt afgesloten, kun je de iPad via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n 2 weken.

Wil je meer weten?

Productinformatie

Contact

Bel: 088 - 77 060 00