Menu

Graaf Engelbrecht

Klantenservice

Amac klantenservice

Veelgestelde vragen

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling? 

    Dit verschilt per product. Je kunt bij iedere product de verwachte levertijd zien. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende levertijden: 

    Morgen thuisbezorgd

    Het product is op voorraad in ons magazijn. Wij versturen je bestelling nog dezelfde dag.

    Nog wel op te halen in een winkel

    Het product kun je afhalen bij één van onze winkels. Je vindt de actuele voorraad onder de knop 'Bekijk winkelvoorraad'. Dit product kun je ook bestellen via onze webshop. De levertijd is dan ongeveer twee weken. 

  • Hoe maak ik een afspraak?

    Een afspraak is niet nodig. Je bent altijd van harte welkom in onze winkels. 

  • Hoe maak ik gebruik van korting voor klanten van International Card Services

    Je kunt terecht in onze speciale ICS webshop. Deze bereik je via de website van ICS. Klik hier voor de link naar de juiste pagina. 

  • Zijn er ook al screenprotectors en hoesjes voor de nieuwe iPhone?

    Zeker! In onze winkel kun je bij het ophalen van je nieuwe iPhone gelijk een nieuwe Belkin screenprotector aanschaffen. Dan is je nieuwe iPhone gelijk goed beschermd. Ook vind je verschillende soorten hoesjes in onze webshop en winkel.

  • Ik kreeg geen bestelbevestiging. Is mijn bestelling goed gegaan?

    Dat is niet de bedoeling. Momenteel onderzoeken wij dit probleem. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice. De contactmogelijkheden vind je hieronder. Onze klantenservice heeft het e-mailadres nodig waarmee je de bestelling plaatste. Je ontvangt binnen twee werkdagen een nieuwe bevestiging. 

  • In mijn account zie ik mijn bestelling niet terug in het overzicht. Klopt dit?

    Waarschijnlijk plaatste je eerst een bestelling en daarna maakte je een account. Daardoor is je bestelling niet te zien in het overzicht. Helaas kunnen wij dit nog niet koppelen. Later dit jaar wordt deze functionaliteit wel beschikbaar.

Contact opnemen met Amac

WhatsApp

Voor de app-ers!

Ma t/m vr:       10:00 - 18:00

 Reactie binnen 1 werkdag

 

Apple Business Chat

Chatten via iMessage.

Ma t/m vr:       10:00 - 18:00
Reactie binnen 1 werkdag

 

Live chat

Doe je op onze website.

Ma t/m vr:       10:00 - 18:00

 

Stuur bericht

Accepteren van cookies vereist voor live chat.

Voor de bellers.

 

 

Maandag: 13:00 - 18:00
Dinsdag t/m vrijdag: 10:00 - 18:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

 

(lokaal tarief)

Inruilservice

Upgrade je device.

Ontvang gelijk korting met de Amac inruilservice. Een van onze medewerkers bepaalt de waarde die gelijk wordt verrekend met je nieuwe aanwinst.

Meer informatie

Reparatie

Door Apple gecertificeerde service

Waar je je Apple-apparaat ook hebt gekocht: service en reparatie door de mensen die ‘m het beste kennen, met originele Apple-onderdelen.

Ontdek nu

A-Mac B.V.
Proostwetering 13
3543 AB Utrecht
KVK: 30194102
BTW: NL813220440B01

[email protected]

Amac klantenservice

Veelgestelde vragen

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    .

    Dit verschilt per product. Je kunt bij iedere product de verwachte levertijd zien. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende levertijden: 

    Morgen thuisbezorgd

    Het product is op voorraad in ons magazijn. Wij versturen je bestelling nog dezelfde dag.

    Nog wel op te halen in een winkel

    Het product kun je afhalen bij één van onze winkels. Je vindt de actuele voorraad onder de knop 'Bekijk winkelvoorraad'. Dit product kun je ook bestellen via onze webshop. De levertijd is dan ongeveer twee weken. 

  • Hoe maak ik een afspraak?

    Een afspraak maken is niet nodig. Je bent altijd van harte welkom van onze winkel.   

  • Hoe maak ik gebruik van korting voor klanten van International Card Services 

    Je kunt terecht in onze speciale ICS webshop. Deze bereik je via de website van ICS. Klik hier voor de link naar de juiste pagina. 

  • Zijn er ook al screenprotectors en hoesjes voor de nieuwe iPhone?

    Zeker! In onze winkel kun je bij het ophalen van je nieuwe iPhone gelijk een nieuwe Belkin screenprotector aanschaffen. Dan is je nieuwe iPhone gelijk goed beschermd. Ook vind je verschillende soorten hoesjes in onze webshop en winkel.

  • Ik kreeg geen bestelbevestiging. Is mijn bestelling goed gegaan?

    Dat is niet de bedoeling. Momenteel onderzoeken wij dit probleem. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice. De contactmogelijkheden vind je hieronder. Onze klantenservice heeft het e-mailadres nodig waarmee je de bestelling plaatste. Je ontvangt binnen twee werkdagen een nieuwe bevestiging. 

  • In mijn account zie ik mijn bestelling niet terug. Klopt dit?

    Waarschijnlijk plaatste je eerst een bestelling en daarna maakte je een account aan. Daardoor is je bestelling niet te zien in het overzicht. Helaas kunnen wij dit nog niet koppelen. Later dit jaar wordt deze functionaliteit wel beschikbaar.

Chat met Amac

WhatsApp

Voor de app-ers!

Ma t/m za:       10:00 - 18:00
Reactie binnen 1 werkdag

 

Apple Business Chat

Chatten via iMessage.

Ma t/m za:       10:00 - 18:00
Reactie binnen 1 werkdag

Live chat

Doe je op onze website.

Ma t/m za:       10:00 - 18:00
Reactie binnen 2 minuten

Stuur bericht

Accepteren van cookies vereist voor live chat.

Bel met Amac

Het is erg druk bij onze telefonische klantenservice. De wachttijd is langer dan 10 minuten. Daarom adviseren wij je een bericht te sturen via WhatsApp, Apple Business Chat of chat.

Bel je liever dan dat je chat via WhatsApp, iMessage of onze live chat? Geen probleem! We zijn ook telefonisch bereikbaar. Je spreekt ons meestal binnen 5 minuten. 

(lokaal tarief)

Maandag: 13:00 - 18:00    
Dinsdag t/m vrijdag:

 

10:00 - 18:00

 

   
Zaterdag: Gesloten    
Zondag: Gesloten    

 

Bel met Amac

 

Bel je liever dan dat je chat via WhatsApp, iMessage of onze live chat? Geen probleem! We zijn ook telefonisch bereikbaar. Je spreekt ons meestal binnen 5 minuten. 

(lokaal tarief)

Maandag: 13:00 - 18:00    
Dinsdag t/m vrijdag: 10:00 - 18:00    
Zaterdag: Gesloten    
Zondag: Gesloten    

Inruilservice

Upgrade je device.

Ontvang gelijk korting met de Amac inruilservice. Een van onze medewerkers bepaalt de waarde die gelijk wordt verrekend met je nieuwe aanwinst.

 

Meer informatie

Reparatie

Door Apple gecertificeerde service

Waar je jouw Apple-apparaat ook hebt gekocht: service en reparatie door de mensen die ‘m het beste kennen, met originele Apple-onderdelen.

Ontdek nu

A-Mac B.V.
Proostwetering 13
3543 AB Utrecht
KVK: 30194102
BTW: NL813220440B01

[email protected]

Bestel uiterlijk voor 15 augustus.

Op Graaf Engelbrecht werken we met Apple iPad om onze lessen interactiever, informatiever en aantrekkelijker te maken. In samenwerking met Amac, dé leverancier van Apple-producten in Nederland, bieden we je de mogelijkheid om een iPad met exclusieve korting aan te schaffen voor jouw kind. Ook de benodigde beschermhoes, eventuele accessoires en een verzekering kun je in deze webshop bestellen.

Het bestelproces wijkt af van wat je normaal in webwinkels gewend bent. Zo kun je in onze webshop alleen maar de producten kiezen die wij als school hebben geselecteerd. Bovendien kun je tijdens het bestelproces niet terug naar je winkelmandje om aanpassingen te doen.

Lees daarom goed de informatie op deze website.

 

 

Bestelinformatie.

  • iPad (2021)
  • In één keer betalen
  • Verzekering optioneel
  • Beschermhoes optioneel
  • Afhalen op school

Graaf Engelbrecht en Amac Onderwijs hebben een iPad voor jou geselecteerd. Op deze iPad krijg je een speciale korting. Deze korting is alleen bedoeld voor leerlingen van Graaf Engelbrecht. Om een iPad te kiezen klik je bovenaan deze pagina op ‘Start’. Na de productkeuze kom je terecht in de betaalstraat. Aan het eind van de betaalstraat betaal je jouw bestelling direct via iDEAL.

 

Betaling in termijnen.

  • iPad (2021)
  • Betalen in 12/36/48 maanden
  • Inclusief verzekering
  • Inclusief beschermhoes
  • Afhalen op school
  • Thuisbezorgen

Voor de termijnbetaling werken we samen met het bedrijf dat ook de verzekering verzorgt: Harmony/QSX Claims. Zij incasseren maandelijks het verschuldigde bedrag. Wanneer je hiervoor kiest, ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden en worden je gegevens gedeeld met Harmony/QSX Claims.

De termijnbetaling wordt afgehandeld door jouw school, deze zal jou ook informeren over hoe dit proces verloopt.

De maandelijkse kosten bestaan uit:

  • € 12,75 voor de iPad
  • € 2,50 voor een beschermhoes
  • € 3,25 voor de verzekering
  • € 9,95 administratiekosten

Tijdens de 36 termijnen is de financierder de eigenaar van de iPad. Als alle termijnen zijn betaald, is de iPad van jou.

Je huurt de iPad. Dat betekent dat je de iPad na het aflopen van de huurtijd weer werkend en zonder schade inlevert.

Bij het afrekenen voldoe je alleen de aanbetaling/borg en eventuele accessoires. Het resterende bedrag wordt verdeeld over de termijnen.

Lees meer
Lees minder

 

Verzendmethode.

Afhalen op school

Jouw iPad wordt aan het begin van het nieuwe schooljaar gratis uitgeleverd via school. De school informeert je over de afhaaldatum en -tijd.

 

 

Amac Zelfverzekerd Verzekering. (QSX)

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar QSX voor een periode van [x] maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Bij de verzekering hoort ook een Haal- & Brengservice. Als de iPad gerepareerd moet worden, wordt deze bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging ook weer thuis afgeleverd. In de tussentijd krijg je van Harmony een iPad te leen.

Koop
De premie is 99,95. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door QSX Claims. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van Zelfverzekerd betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Termijnbetaling
De verzekering is een vast onderdeel van het pakket dat je bij Termijnbetaling koopt. De verzekering kost € 3,09 per maand / 99,95 in totaal en is onderdeel van jouw maandbedrag. Dit bedrag wordt in 36 termijnen (maanden) automatisch geïncasseerd door verzekeraar QSX / Ideaalnet. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. De eerste maand komen hier nog de administratiekosten van € 9,95 bij. / Ook de administratiekosten van € 9,95 zitten al in het maandbedrag. Kijk op de pagina Bestelinformatie voor een uitgebreid overzicht van alle kosten die bij Termijnbetaling horen.

Na het plaatsen van jouw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij QSX Claims. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van QSX Claims, nadat de levering heeft plaatsgevonden. 

Wat te doen bij schade?
Bij een defect of schade vul je eerst het QSX Claims-schadeformulier in. Daarna ontvang je per e-mail een bevestiging. In deze e-mail staan ook verzendinstructies, uitleg over hoe je jouw iPad gratis opstuurt. Het eigen risico van € 35,00 betaal je rechtstreeks aan QSX Claims.

Lees meer
Lees minder

iCare Verzekering.

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar Harmony voor een periode van 36 maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

De premie is € 99,00. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door Harmony. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van iCare betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Na het plaatsen van uw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij Harmony. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van Harmony, nadat de levering heeft plaatsgevonden. Let op: het is niet mogelijk om je iPad achteraf te verzekeren.

Wat te doen bij schade?
Neem bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand. Het eigen risico is € 35,00.

Lees meer
Lees minder

Een beheerde iPad.

De iPad die je via deze website bestelt is een ‘beheerde’ iPad. Dit betekent dat jouw iPad automatisch is gekoppeld aan een programma waarmee jouw school instellingen, apps en content kan beheren.

Hierdoor kan de school van tevoren of tijdens de les:

  • Het juiste wifi-netwerk instellen;
  • Educatie-apps automatisch op de iPad installeren;
  • Documenten verspreiden die tijdens de les nodig zijn.

Daarnaast kan de school de iPads koppelen aan die van de docent. Hierdoor kan de docent bijvoorbeeld zorgen dat alle leerlingen in dezelfde app werken of tijdens toetsen apps blokkeren.

Door de iPad te beheren, kan de iPad optimaal worden gebruikt. Het beheren is heel efficiënt, waardoor de benodigde IT-expertise wordt beperkt, de school de kosten laag kan houden en het configuratie-proces makkelijker is. Buiten schooltijd oefent de school geen invloed uit op jouw iPad. Je kunt jouw iPad verbinden met je thuisnetwerk en jouw eigen apps downloaden. De iPad kan dan worden gebruikt zoals jij dat wilt.

Veelgestelde vragen

  • Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

    Ja, zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van Amac. Als je binnen 30 minuten geen mail hebt gekregen, neem dan contact op met Amac via amac.nl/support

    Als jouw bestelling is verstuurd ontvang je bericht van Amac. Daarna ontvang je ook bericht over de levering. Van wie je bericht krijgt hangt af van de leveringsoptie die je hebt gekozen. Je kunt bericht krijgen van PostNL (thuisbezorgen), Amac (afhalen in de winkel) of jouw school (afhalen op school).
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Je kunt jouw bestelling afhalen op school. Jouw school informeert je over de precieze afhaaldatum en -tijd.

  • Is een hoes verplicht wanneer ik een verzekering afsluit?

    Ja, een hoes is dan verplicht. De verzekering biedt alleen dekking als jouw iPad wordt gebruikt in de beschermhoes die je koopt in deze webshop.
  • Mijn iPad is kapotgegaan of gestolen. Wat nu?

    iCare
    Als je iCare hebt afgesloten neem je bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand!

    Vanuit Harmony krijg je een dossier- of polisnummer toegekend. Harmony laat je weten waar je terecht kunt om de schade te laten herstellen. Het vervolg zal via Amac gaan. Wanneer de Pick-up & Return-service onderdeel van het verzekeringspakket is, zal Harmony een afspraak inplannen voor het ophalen van je apparaat. Van Harmony krijg je vervolgens een iPad te leen. Na de reparatie krijg je van Amac, waar de reparatie plaatsvindt, bericht. Dan wordt gelijk een afspraak worden ingepland om je apparaat weer bij jou af te leveren.

    Reparatie zonder verzekering
    Als de iPad kapot is gegaan en je geen verzekering hebt afgesloten, kun je de iPad via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n 2 weken.

Wil je meer weten?

Productinformatie

Contact

Bel: 088 - 77 060 00