Bij Amac wordt jouw online bestelling altijd gratis thuisbezorgd. Amac werkt hiervoor samen met PostNL.
Afhankelijk van het formaat van je bestelling en de bestelwaarde, kan deze als briefpost of als pakket bezorgd worden. Het levermoment kan verschillen afhankelijk van de dag dat jouw bestelling door ons aangeboden wordt aan PostNL. Voor een algemeen overzicht van de bezorgdagen, bekijk ook de PostNL-klantenservicepagina.
Levertijden
De levertijden per product verschillen. Je vindt bij ieder product de verwachte levertijd.
Morgen of vandaag thuisbezorgd
Het product is op voorraad in ons centrale magazijn. Je kunt het product bestellen en vanavond of de eerst volgende bezorgdag verwachten.
Op voorraad in een winkel
Het product is niet op voorraad in ons centrale magazijn. Je kunt het artikel ophalen in de winkel. Ook kun je het product online bestellen en laten thuisbezorgen. Ook kun je het product bestellen via onze website. De levertijd is dan ongeveer 14 dagen.
Online niet op voorraad
Deze producten bestellen we speciaal voor je. De geschatte levertijd is ongeveer 4 tot 8 weken
Jouw online bestelling wordt volgens onderstaand schema thuisbezorgd, mits deze:
Bestellingen die klein genoeg zijn voor de brievenbus én beneden een bepaalde bestelwaarde, worden als briefpost geleverd.
Verzendbevestiging Zodra wij je bestelling in het magazijn verwerkt hebben, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Je bestelling wordt dan dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL.
Track & Trace Bij briefpost is er geen Track & Trace mogelijk, maar via de PostNL-app kan je wel 's ochtends al zien of en zo ja, welke post er naar je onderweg is. Lees ook de pagina 'Ontvang ik vandaag post?' van PostNL.
Wanneer je niet thuis bent Je hoeft niet thuis te zijn bij het bezorgmoment, omdat het pakketje in de brievenbus past.
Bezorging per pakket
Bestellingen die te groot zijn voor de brievenbus óf boven een bepaalde bestelwaarde, worden via de pakketdienst van PostNL geleverd.
Verzendbevestiging Zodra wij je bestelling in het magazijn verwerkt hebben, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Je bestelling wordt dan dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL.
Track & Trace Zodra wij het pakket aan PostNL aangeboden hebben, ontvang je van PostNL een e-mail met een Track & Trace-code. Hiermee kun je jouw bestelling volgen en tevens het bezorgmoment nog aanpassen vóór de eerste bezorgpoging.
Wanneer je niet thuis bent Indien je niet thuis bent bij het bezorgmoment, zijn er de onderstaande mogelijkheden. Voor meer informatie, lees ook de pagina 'Niet thuis bij bezorging pakket' van PostNL.
Vaak is het mogelijk om nog vóór de bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen. Dit doe je via Track & Trace van PostNL.
Bij een mislukte bezorgpoging geeft de bezorger je pakket af bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je jouw pakket kunt afhalen. Deze informatie vind je ook via Track & Trace. PostNL bewaart je pakket één week voor je op een PostNL-locatie. Daarna sturen zij het terug naar Amac.
Wanneer je pakket door PostNL retour gestuurd is naar Amac, neem dan z.s.m. contact op met Amac klantenservice.
Bestelling niet op voorraad?
Voor artikelen die niet op voorraad zijn in de webshop kunnen twee verschillende levertijden van toepassing zijn. Sommige artikelen kunnen binnen 14 werkdagen geleverd worden. Dit wordt dan ook aangegeven bij het artikel. Soms komt het echter voor dat de levertijd onbekend is. Bij deze artikelen wordt dan aangegeven 'product niet op voorraad'. Je dient dan rekening te houden met een langere levertijd.
Bestelling met meerdere artikelen Heb je een bestelling geplaatst met artikelen die niet allemaal direct leverbaar zijn? Dan streven we ernaar om de bestelling in één keer uit te leveren zodra deze compleet is. Afhankelijk van de levertijd van de artikelen die niet op voorraad zijn, kan er een deellevering plaatsvinden.
Is er iets toch niet helemaal duidelijk? Neem contact op
Op Graaf Engelbrecht werken we met Apple iPad om onze lessen interactiever, informatiever en aantrekkelijker te maken. In samenwerking met Amac, dé leverancier van Apple-producten in Nederland, bieden we je de mogelijkheid om een iPad met exclusieve korting aan te schaffen voor jouw kind. Ook de benodigde beschermhoes, eventuele accessoires en een verzekering kun je in deze webshop bestellen.
Het bestelproces wijkt af van wat je normaal in webwinkels gewend bent. Zo kun je in onze webshop alleen maar de producten kiezen die wij als school hebben geselecteerd. Bovendien kun je tijdens het bestelproces niet terug naar je winkelmandje om aanpassingen te doen.
Lees daarom goed de informatie op deze website.
Bestelinformatie.
iPad (2021)
In één keer betalen
Verzekering optioneel
Beschermhoes optioneel
Afhalen op school
Graaf Engelbrecht en Amac Onderwijs hebben een iPad voor jou geselecteerd. Op deze iPad krijg je een speciale korting. Deze korting is alleen bedoeld voor leerlingen van Graaf Engelbrecht. Om een iPad te kiezen klik je bovenaan deze pagina op ‘Start’. Na de productkeuze kom je terecht in de betaalstraat. Aan het eind van de betaalstraat betaal je jouw bestelling direct via iDEAL.
Betaling in termijnen.
iPad (2021)
Betalen in 12/36/48 maanden
Inclusief verzekering
Inclusief beschermhoes
Afhalen op school
Thuisbezorgen
Voor de termijnbetaling werken we samen met het bedrijf dat ook de verzekering verzorgt: Harmony/QSX Claims. Zij incasseren maandelijks het verschuldigde bedrag. Wanneer je hiervoor kiest, ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden en worden je gegevens gedeeld met Harmony/QSX Claims.
De termijnbetaling wordt afgehandeld door jouw school, deze zal jou ook informeren over hoe dit proces verloopt.
De maandelijkse kosten bestaan uit:
€ 12,75 voor de iPad
€ 2,50 voor een beschermhoes
€ 3,25 voor de verzekering
€ 9,95 administratiekosten
Tijdens de 36 termijnen is de financierder de eigenaar van de iPad. Als alle termijnen zijn betaald, is de iPad van jou.
Je huurt de iPad. Dat betekent dat je de iPad na het aflopen van de huurtijd weer werkend en zonder schade inlevert.
Bij het afrekenen voldoe je alleen de aanbetaling/borg en eventuele accessoires. Het resterende bedrag wordt verdeeld over de termijnen.
Lees meer
Lees minder
Verzendmethode.
Afhalen op school
Jouw iPad wordt aan het begin van het nieuwe schooljaar gratis uitgeleverd via school. De school informeert je over de afhaaldatum en -tijd.
Amac Zelfverzekerd Verzekering. (QSX)
Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.
Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt
Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar QSX voor een periode van [x] maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.
Bij de verzekering hoort ook een Haal- & Brengservice. Als de iPad gerepareerd moet worden, wordt deze bij je thuis opgehaald en na reparatie of vervanging ook weer thuis afgeleverd. In de tussentijd krijg je van Harmony een iPad te leen.
Koop De premie is € 99,95. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door QSX Claims. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van Zelfverzekerd betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.
Termijnbetaling De verzekering is een vast onderdeel van het pakket dat je bij Termijnbetaling koopt. De verzekering kost € 3,09 per maand / 99,95 in totaal en is onderdeel van jouw maandbedrag. Dit bedrag wordt in 36 termijnen (maanden) automatisch geïncasseerd door verzekeraar QSX / Ideaalnet. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. De eerste maand komen hier nog de administratiekosten van € 9,95 bij. / Ook de administratiekosten van € 9,95 zitten al in het maandbedrag. Kijk op de pagina Bestelinformatie voor een uitgebreid overzicht van alle kosten die bij Termijnbetaling horen.
Na het plaatsen van jouw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij QSX Claims. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van QSX Claims, nadat de levering heeft plaatsgevonden.
Wat te doen bij schade? Bij een defect of schade vul je eerst het QSX Claims-schadeformulier in. Daarna ontvang je per e-mail een bevestiging. In deze e-mail staan ook verzendinstructies, uitleg over hoe je jouw iPad gratis opstuurt. Het eigen risico van € 35,00 betaal je rechtstreeks aan QSX Claims.
Lees meer
Lees minder
iCare Verzekering.
Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.
Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt
Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar Harmony voor een periode van 36 maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.
De premie is € 99,00. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door Harmony. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van iCare betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.
Na het plaatsen van uw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij Harmony. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van Harmony, nadat de levering heeft plaatsgevonden. Let op: het is niet mogelijk om je iPad achteraf te verzekeren.
Wat te doen bij schade? Neem bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand. Het eigen risico is € 35,00.
Lees meer
Lees minder
Een beheerde iPad.
De iPad die je via deze website bestelt is een ‘beheerde’ iPad. Dit betekent dat jouw iPad automatisch is gekoppeld aan een programma waarmee jouw school instellingen, apps en content kan beheren.
Hierdoor kan de school van tevoren of tijdens de les:
Het juiste wifi-netwerk instellen;
Educatie-apps automatisch op de iPad installeren;
Documenten verspreiden die tijdens de les nodig zijn.
Daarnaast kan de school de iPads koppelen aan die van de docent. Hierdoor kan de docent bijvoorbeeld zorgen dat alle leerlingen in dezelfde app werken of tijdens toetsen apps blokkeren.
Door de iPad te beheren, kan de iPad optimaal worden gebruikt. Het beheren is heel efficiënt, waardoor de benodigde IT-expertise wordt beperkt, de school de kosten laag kan houden en het configuratie-proces makkelijker is. Buiten schooltijd oefent de school geen invloed uit op jouw iPad. Je kunt jouw iPad verbinden met je thuisnetwerk en jouw eigen apps downloaden. De iPad kan dan worden gebruikt zoals jij dat wilt.
Veelgestelde vragen
Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?
Ja, zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van Amac. Als je binnen 30 minuten geen mail hebt gekregen, neem dan contact op met Amac via amac.nl/support.
Als jouw bestelling is verstuurd ontvang je bericht van Amac. Daarna ontvang je ook bericht over de levering. Van wie je bericht krijgt hangt af van de leveringsoptie die je hebt gekozen. Je kunt bericht krijgen van PostNL (thuisbezorgen), Amac (afhalen in de winkel) of jouw school (afhalen op school).
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Je kunt jouw bestelling afhalen op school. Jouw school informeert je over de precieze afhaaldatum en -tijd.
Is een hoes verplicht wanneer ik een verzekering afsluit?
Ja, een hoes is dan verplicht. De verzekering biedt alleen dekking als jouw iPad wordt gebruikt in de beschermhoes die je koopt in deze webshop.
Mijn iPad is kapotgegaan of gestolen. Wat nu?
iCare Als je iCare hebt afgesloten neem je bij schade contact op met verzekeraar Harmony via 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Houd het serienummer van jouw apparaat bij de hand!
Vanuit Harmony krijg je een dossier- of polisnummer toegekend. Harmony laat je weten waar je terecht kunt om de schade te laten herstellen. Het vervolg zal via Amac gaan. Wanneer de Pick-up & Return-service onderdeel van het verzekeringspakket is, zal Harmony een afspraak inplannen voor het ophalen van je apparaat. Van Harmony krijg je vervolgens een iPad te leen. Na de reparatie krijg je van Amac, waar de reparatie plaatsvindt, bericht. Dan wordt gelijk een afspraak worden ingepland om je apparaat weer bij jou af te leveren.
Reparatie zonder verzekering Als de iPad kapot is gegaan en je geen verzekering hebt afgesloten, kun je de iPad via amac.nl/support aanmelden voor reparatie. De doorlooptijd is doorgaans zo’n 2 weken.